طراحی و توسعه وب سایت
طراحی سایت های اینترنتی به دو شیوه داینامیک و استاتیک صورت می پذیرد. در طراحی سایت استاتیک، تمامی عناصر بر بستر فایل های HTML انجام و بصورت مستقیم بر روی سرور قرار می گیرد. ورود و تغییر محتوا و اطلاعات در سایت های استاتیک، نیازمند دانش فنی است و توسط شرکت طراح صورت می پذیرد، اما در طراحی وب سایت داینامیک ، تغییرات توسط مدیر سایت و بدون نیاز به داشتن دانش عمیق فنی انجام پذیر است. امروزه طراحی سایت به شیوه استاتیک، بسیار محدود شده است و هم اکنون تنها برای سایت هایی استفاده می شود که بعدها اطلاعات آن تغییر و بروز رسانی نخواهد شد.
طراحی و چاپ
اگر به شرکتهای بزرگ دقت کنید متوجه خواهید شد که تا چه حد به لوگو و هویت سازمانی خود بها دادهاند. و گاهی صدها هزار دلار یا مسابقات بین المللی – مانند کمپانی یاهو – برای طراحی لوگو راه میاندازند. چرا که به این مفهوم رسیدهاند که لوگو یک طرح گرافیکی نیست. لوگو یک هویت است و در جذب مشتری، بالا بردن میزان فروش و ثبت کسب و کار در ذهن مخاطب تأثیر مستقیم دارد. از این رو افراتک به صورت حرفه ای علاوه بر ارائهٔ خدمات تبلیغات آنلاین، خدمات تبلیغات چاپی مانند طراحی لوگو، طراحی و چاپ ست اداری و طراحی گرافیک و بنر وب سایت را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرده است تا پکیج کامل تری به مشتریان خود ارائه نماید.
بهینه سازی وب سایت ( سئو – SEO )
حکایت اولین یافتهها در گوگل، حکایت مغازههاست در راسته اصلی بازار تهران و تعداد ویزیتورهای این سایتها حکم سیل مشتریان این مغازهها. شما هم میتوانید خدماتتان را در بهترین سرقفلی دنیای مجازی عرضه کنید در حالی که یک هزارم قیمت چنین سرقفلی ای را راسته بازار نمیپردازید!
باید بپذیریم کاربران رو به رشد اینترنت در ازدحام وب سایتها، چاره ای جز جستجو و اعتماد به اولین یافتههای موتورهای جستجو ندارند. ما به شما کمک خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن رتبه سایتتان را در موتورهای جستجو افزایش دهید. به این ترتیب شما در سایتتان مشتریانی با ارزش دارید که از یک سو به میل خود در سایت شما هستند و از سوی دیگر به عنوان اولین یافتهها به خدمات شما اطمینان کردهاند.
تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
تبلیغات و بازاریابی موثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا میکنند و سازمانها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژهای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روشهای گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی میگردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق میشوند. شناخت مخاطب و تعیین شیوه درست تبلیغات، سرمایه گذاری بر روی مشتریان قدیمی و کسب مشتریان جدید، پشتیبانی خدمات و حفظ رضایت مشتریان از اقداماتی است که در بازاریابی یک محصول باید در نظر گرفت.